BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 30 November 2011

HAHA...........

okay hari niey aku bosan sangadsangad then aku rasa nak komen2 gn rakan facebook aku..sape yg aku komen tuh beruntung lerr cz aku niey pemalas nak komen2 orang..tengox mood jugak lha...so aku dew komen dkt status someone niey..then ttbe dia say sory..ingtkan nape rupa2nya status tuh dituju utk aku..kira beruntung jugak lha...haa niey status dia..haha

walaupun orang lain cakap ko LELAKI..
tapi aku tak pernah pandang kau sebagai lelaki..
aku tak boleh terima kau sebagai lelaki !
sebab kau comel sangat + muke perempuan gile..haha XD





lah jangan risau lah aku tak mara pon..
lagy terharu ada la orang amek tahu sal aku..
then ckp aku comel..peewittt...
juz plik nape orang ckp aku laki..
HAHA....



No comments:

Post a Comment